Am avut cont la Superbet și nu mai este activ, cum îl reactivez/activez?

user avatar

point_right Dacă ai avut cont la Superbet și ți-a fost închis, motivele pot fi următoarele:

nu ai activitate pe cont timp de 12 luni                              

✓ contul a fost închis la solicitarea ta

✓ nu ai trimis actul de identitate timp de 30 zile de la prima depunere 

ți-a expirat actul de identitate și nu ai revenit cu o poză a noului document valid

Pentru reactivarea contului, urmează instrucțiunile de mai jos, în funcție de situație:

:one: Cont autoexclus - (Fie că ai contul închis la solicitarea ta prin Auto-excludere / Închidere cont) este necesar să trimiți mail către Screenshot 2023-11-28 at 14.48.33.png , de pe adresa de mail asociată contului de jucător, după expirarea perioadei de închidere, în care ceri redeschiderea contului. 

:two: Nu ai trimis actul de identitate în termen de 30 de zile de la prima depunere - trimiți mail către Screenshot 2023-11-28 at 14.48.33.png , de pe adresa de mail asociată contului de jucător, în care ceri redeschiderea contului. Nu uita să atașezi și o poză color a actului de identitate, în care toate colturile să fie vizibile (trebuie să fie în termen de valabilitate)

:three: Ți-a expirat actul de identitate - trimiți mail către Screenshot 2023-11-28 at 14.48.33.png, de pe adresa de mail asociată contului de jucător, în care ceri redeschiderea contului. Nu uita să atașezi și o poză color a actului de identitate, în care toate colturile să fie vizibile (trebuie să fie în termen de valabilitate)

:four: Cont inactiv (nu ai avut activitate pe cont în ultimele 12 luni) - trimiți mail către Screenshot 2023-11-28 at 14.48.33.png, de pe adresa de mail asociată contului de jucător, în care ceri redeschiderea contului. 

Totuși, nu îți mai poți reactiva contul dacă:

✓ Te-ai autoexclus și perioada de excludere este încă în curs de desfășurare.

✓ Contul a fost închis la solicitarea autorităților sau pentru încălcarea Termenilor și Condițiilor.

 

bulbAflă mai multe

point_right Află ce trebuie să faci în cazul în care nu ai primit link-ul de activare, în articolul Nu am reușit să îmi activez contul

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:

Înregistrează-te!

A fost util acest articol?

229 din 338 au considerat acest conținut util