Motivele pentru care nu te poți autentifica în cont pot fi:
Ai încercat să te conectezi cu o parolă greșită de mai multe ori și ai blocat contul
Dacă ai contul activ, îți poți recupera/reseta parola și/sau numele de utilizator accesând link-ul "Ai uitat parola", apoi introducând adresa de email asociată contului tău de jucător sau, direct din site urmând instrucțiunile de mai jos:
În cazul în care contul tău a fost blocat din cauza introducerii greșite a parolei, vei primi un pop-up care va afișa mesajul: "Contul tău a fost blocat pentru încercări eșuate de autentificare". Introdu adresa de email asociată contului tău de jucător apoi selectează "Trimiteți instrucțiuni de deblocare".
Vei primi un link de deblocare care îți va da acces la cont, fără să fie necesară resetarea parolei.
Ai uitat parola/nume de utilizator
În acest caz, tot ce trebuie să faci este să apeși pe iconița din stânga sus și accesează opțiunea "Intră în cont"
În fereastra care se va deschide apasă pe "Ai uitat parola?":
Pentru a reseta parola trebuie să completezi adresa de e-mail aferentă contului tău de jucător și să apeși pe butonul TRIMITE.
Vei primi în cel mai scurt timp posibil, pe adresa de e-mail aferentă contului tău de jucător , un e-mail cu numele de utilizator și un link (buton) pentru resetarea parolei.
Acest pas este valabil și în cazul în care ai uitat numele de utilizator.
Încerci să te loghezi din afara României
Conform legislației din Romania, accesul pe platforma online se poate face doar de pe teritoriul țării și trebuie folosită o conexiune la internet din România. Nu poți juca pe platforma online din altă țară.
ATENȚIE: Există posibilitatea să nu reușești să te loghezi, din cauza fișierelor cookies sau memoriei cache, deși datele tale de autentificare sunt cele corecte. Pentru a reuși autentificarea, te rugăm să ștergi cookies și să golești memoria cache.
Află mai multe și despre:
Am uitat parola, cum o recuperez?
Pot paria la Superbet dacă nu mă aflu în România?