Există mai multe motive din cauza cărora nu îți poți accesa contul:
Ai introdus parola greșită
În cazul în care contul tău a fost blocat din cauza introducerii parolei greșite, acesta va fi deblocat automat de către sistem în 10 minute de la blocare. Dacă dorești deblocarea imediată a contului, contactează Echipa Suport Clienți.
Odată ce ai solicitat autoexcluderea, nu mai poți accesa contul. Conform legislației în vigoare, poți solicita redeschiderea contului după minim 6 luni de la restricționarea lui.
Contul tău a fost blocat, fiind necesară verificarea acestuia
Contul tău a fost închis din cauza faptului că nu ai trimis poza actului de identitate în termen de 30 de zile de la efectuarea primei depuneri.
✓ Contul a fost blocat deoarece nu ai încheiat procesul de verificare pentru metodele de plată folosite la depunere.
✓ Contul a fost închis din cauza inactivității pe cont în ultimele 365 de zile.
✓ Contul este suspendat din motive legale pentru investigații.
Te rugăm să verifici adresa de e-mail aferentă contului tău de jucător, acolo vei găsi toate informațiile necesare cu privire la motivele pentru care contul tău a fost blocat.
Află mai multe
Află despre Cum pot să schimb parola din contul meu?
Află și despre Am uitat parola/numele de utilizator
Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit: