Am șters din greșeală codul pentru retragerea din agenție.
În cazul în care ai șters email-ul ce conține codul retragerii, ne poți contacta pentru retrimiterea acestuia.
De asemenea, în cazul în care dorești, poți anula retragerea daca statusul acesteia este “în așteptare” , sau ne poți contacta pentru anularea acesteia daca statusul este “aprobat”.
Am pierdut biletul pariat în agenție, dar am codul în aplicație. Pot să iau banii pe el?
La ridicarea câștigului, ai obligația de a avea biletul în original pentru a-l înmâna operatorului. Plata se va face doar în baza biletului original, nedeteriorat (nu se va face plata dacă ai doar fotografii ale biletului). Operatorul / casierul poate cere celui care solicită plata câștigurilor să prezinte un document de identitate cu fotografie, în original.
Vreau să retrag în agenția X, cum o găsesc?
Accesează acest link: https://bit.ly/3uBF5aT , introdu numele agenției și apasă pe lupa, sau folosește harta pentru a vedea agențiile din zona care te interesează.
Ce program au agențiile?
Programul agențiilor îl poți afla aici: https://bit.ly/3uBF5aT
Caută în căsuța de search agenția cea mai apropiată de tine pentru a vedea atât adresa cât și programul de funcționare.
În cât timp pot să îmi ridic banii de pe un bilet plasat în agenție?
În cazul unui bilet câștigător, ai la dispoziție 30 de zile calendaristice de la data finalizării ultimului eveniment de pe bilet, pentru a ridica banii câștigați. Mai multe informații aici.
Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit: