Dacă te confrunți cu un blocaj al unei runde în timp ce te Superdistezi la sloturile oferite pe platformă, te rugăm să citești aici
Tipuri de erori:
- Lipsă de activitate la un slot în timp ce ești conectat;
- Dacă încerci să te conectezi pe același slot, deși ai deja acel joc deschis;
- Lipsă de conexiune la internet;
- Probleme din partea provider-ului în furnizarea sloturilor.
Înainte să începi un joc cât și pe parcursul acestuia, te rugăm să te asiguri că ai o conexiune bună la internet pentru ca jocul să funcționeze în parametrii normali.
Ce poți face în cazul unei erori?
Dacă ești pe site sau pe versiunea mobile:
Accesează Chrome -> Asigură-te că ai șters memoria cache și cookie-urile. Loghează-te în cont, apoi încearcă să accesezi din nou jocul.
Dacă ești conectat în aplicație:
Îți sugerăm să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația, apoi să repornești dispozitivul. Loghează-te în cont și încearcă ulterior să accesezi jocul.
Înainte să începi un joc cât și pe parcursul acestuia, te rugăm să te asiguri că ai o conexiune bună la internet pentru ca jocul să funcționeze în parametrii normali.
În cazul în care problema persistă, te rugăm să ne contactezi prin intermediul Live Chat-ului, sau să transmiți o sesizare la adresa de, care să conțină cât mai multe detalii cu privire la problema pe care o întâmpini (dată, ora, miza jucată și o captură de ecran).
Află mai multe:
Află despre Eroare utilizare aplicație