Curiozități legate de retrageri și depuneri?

user avatar

:eyes: Haide să vezi ce ai de făcut în cazul în care te confrunți cu următoarele situații:

 

:one: Am depus și nu se regăsesc banii în cont.

Contul va fi alimentat imediat ce vom primi confirmarea plății, în funcție de metoda prin care ai efectuat depunerea.

:two: De ce nu pot sa depun în agentie?

În cazul în care nu reușești să depui în agențiile noastre, motivele pot fi:

:heavy_check_mark: contul nu este activ sau nu este încheiat procesul de verificare al contului;

:heavy_check_mark: actul de identitate (buletinul) este expirat;

:heavy_check_mark: ai furnizat operatorului numele de utilizator greșit;

:heavy_check_mark: ți-ai setat o limită de depunere pe cont, iar tranzacția pe care încerci să o efectuezi depășește această limită.

:three: Aveam niste bani in cont si acum nu mai sunt . De ce?

Te rugăm să verifici cu atenție istoricul contului de jucator, inclusiv istoricul bonusurilor și adresa de e-mail asociată contului. Pot exista câteva situații în care balanța contului ți se modifică:

:heavy_check_mark: nu ai finalizat rulajul unui bonus în perioada de valabilitate și a expirat;

:heavy_check_mark: ți s-a revalidat un bilet;

:heavy_check_mark: sumele disponibile au fost jucate(daca ai permis accesul cuiva in cont);

:heavy_check_mark: s-a facut o corectie/ajustare a balanței

:heavy_check_mark: ai retras balanța bonus. iar suma retrasă a fost anulată automat conform t&c.

:four: Pot să retrag pe cardul altcuiva?

Poți efectua retrageri pe un card care nu îți apartine, însă este necesar să înregistrezi cardul în cont și să efectuezi o depunere minimă de 20 Lei. De asemenea, îți recomand să ne trimiți la adresa de  o poză cu cardul, o poză cu buletinul titulaturului cardului și un extras de cont în care să fie vizibilă tranzacția către noi după ce faci depunerea.

:five: Am retragere achitată în cont, când îmi intră banii?

În funcție de metoda aleasă, timpul de retragere poate fi diferit și avem:

:heavy_check_mark: Cash instant – dacă statusul retragerii este “Aprobat”, banii pot fi ridicați imediat din agenția selectată, în aceeași zi în care ați solicitat-o.

:heavy_check_mark:Retragerea cash– dacă statusul este “Aprobat”, banii pot fi ridicați din agenția selectată în ziua menționată în pop-up-ul pe care îl primiți după efectuarea retragerii.

:heavy_check_mark:Card bancar – dacă statusul este “Achitat”, alocarea fondurilor poate varia între 3-6 zile lucrătoare de la data acceptării retragerii în sistem. De asemenea, pentru cardurile Visa, care au activă opțiunea “Visa Direct” sau pentru cardurile Mastercard, care au activă funcția "Mastercard Moneysend", alocarea fondurilor se poate procesa chiar și în 30 de minute

:heavy_check_mark: Transfer bancar - dacă statusul este “Achitat”, plata va fi efectuată în următoarea zi lucrătoare sau în funcție de regulamentele bancare în care se menționează timpul de procesare pentru plățile intrabancare și interbancare.

:heavy_check_mark: Paysafecard - dacă statusul este “Achitat”, plata va fi efectuată instant.

:heavy_check_mark: Skrill – dacă statusul este “Achitat”, plata va fi efectuată instant.

:heavy_check_mark: Neteller – dacă statusul este “Achitat”, plata va fi efectuată instant.

:six: Am o retragere in asteptare cand mi-o aprobati?

Retragerile se acceptă după anumite verificări efectuate de către departamentele specializate, în conformitate cu legislația în vigoare, precum și cu Termenii și Condițiile acceptate. Mai multe detalii aici: http://sbt.bet/RetragereInAsteptare

:seven: Cum pot anula retragerea din cont?

În cazul în care retragerile Cash sau Instant au fost aprobate deja și dorești anularea acestora, te rugăm să ne trimiți un mesaj prin intermediul Live Chat. Retragerile efectuate și aprobate printr-o metodă online ( card, paysafecard, skrill, neteller ) nu se mai pot anula.

:eight: Mi-am schimbat cardul, cum îl șterg pe cel vechi și îl adaug pe cel nou?

Dacă vrei sa ștergi un card înregistrat în contul tau, logheaza-te în cont și accesează secțiunea “Depunere”. Introdu fictiv o sumă, apoi selectează “Depunere”. Alege cardul pe care vrei să îl ștergi, selectează opțiunea “Ștergere card”, apoi “Elimină” pentru a confirma ștergerea cardului. Pentru a putea înregistra un nou card, este necesar să efectuezi o depunere minimă de 20 Lei utilizând acest card.

:nine: Nu pot retrage online pentru ca nu-mi apare nicio metodă de plată disponibilă.

În cazul în care vă apare această eroare când accesați metoda de retragere online, înseamnă că au fost șterse cardurile înregistrate pe contul dumneavoastră de jucător, iar pentru a le înregistra din nou la metode de plată va fi necesar să efectuați o depunere de minim 20 Lei cu acestea.

:keycap_ten: De ce îmi tot anulați retragerea?

Există posibilitatea de a primi informare legată de motivul anulării retragerii. Totodată, te rugam să verifici și următoarele aspecte:

:heavy_check_mark: ai trimis toate documentele solicitate pentru verificarea metodelor de plată folosite la depunere spre adresa ;

:heavy_check_mark: banca emitentă a cardului acceptă tranzacții de creditare a cardului tău;

:heavy_check_mark:actul de identitate este în perioada de valabilitate;

:heavy_check_mark: nu ai încălcat Termenii și Condițiile agreate.

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:

ÎNREGISTREAZĂ-TE!

A fost util acest articol?

10 din 20 au considerat acest conținut util

Articole conexe

Curiozități legate de retrageri și depuneri?

Haide să vezi ce ai de făcut în cazul în care te confrunți cu următoarele situații:   Am depus și nu se regăsesc banii în cont. Contul va fi ali...

Taxe bancare ING

Important Am fost informați că, începând cu 25 mai 2021, banca ING va percepe clienților lor o nouă taxă dacă unul dintre cardurile lor de debit ...

Cum verific metodele de plată folosite?

Te-ai Super Distrat și acum ți se solicită documente pentru verificarea metodelor, iar tu nu mai știi care sunt? Pentru a vedea metodele de plată s...

Informații despre stocarea detaliilor cardului pentru utilizări ulterioare

Numai cu consimțământul tău putem stoca detaliile cardului pentru utilizări ulterioare pe site-ul Superbet. Potrivit Politicii noastre referitoare ...

Cum adaug un card nou?

Află în articolul următor, cum poți adăuga un card nou în contul tău de jucător. Pentru a înregistra un nou card în contul tău Superbet, este neces...

Care sunt metodele de depunere online?

Este ușor să depui în contul tău Superbet. Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să te loghezi în contul de jucător apoi să accesezi secțiun...

Depuneri în conturile de joc online

Este ușor să depui în contul tău Superbet. Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să te înregistrezi, apoi poți să depui bani în contul tau d...

Ce este un cod CVV 2/CVC2?

Codul CVV2 este codul format din 3 cifre, scris pe spatele cardului tău.   Codul CVC sau CVV este codul format, de regula, din 3 cifre, pe care il ...