Dacă ai parte de o eroare în secțiunea Casino Live , trebuie să știi următoarele lucruri:
În cazul apariţiei oricărei erori la joc, sistemul de joc sau procedura de desfăşurare a jocului, runda jocului va fi întreruptă temporar cât timp crupierul informează şeful de tură.
Tu şi alţi jucători veţi fi informaţi prin intermediul conversaţiei sau al unui mesaj pop-up pe ecran cu privire la faptul că problema este în curs de investigare.
Dacă se poate rezolva imediat eroarea, runda jocului va continua în mod normal.
Dacă rezolvarea imediată nu este posibilă, runda jocului va fi anulată şi pariurile iniţiale vor fi restituite tuturor jucătorilor care au participat la runda jocului.
În cazul în care ai întâmpinat o problemă, te rugăm să contactezi Echipa Suport Clienți.
În cazul în care ai făcut sesizarea pe live chat-ul din sesiunea Casino, crupierul îți va furniza un număr de sesizare. Pentru a afla statusul problemei raportate, poți solicita mai multe informații la Echipa Suport Clienți furnizând numărul sesizării.
În cazul în care nu îți poți schimba nickname-ul în secțiunea casino, te rugăm să trimiți un mail în care să menționezi numele de utilizator, vechiul nickname pe care îl aveai și noul nickname pe care îl dorești la adresa
Află mai multe:
Află despre Regulamente de joc
Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:
Înregistrează-te!