Suma depusă prin Transfer Bancar nu se regăsește în balanța contului meu

Avatar
by Superbet
Urmăriți

Instalează SuperAplicațiile noastre!

sports.png

Descarcă aplicația SPORT acum!
iOS download Android download
games.png

Descarcă aplicația JOCURI acum!  
iOS download Android download

În cazul în care ai încercat să alimentezi contul tău de jucător la Superbet prin transfer bancar însă suma transferată nu se regăsește în balanța reală, motivele pot fi:

✓   să nu fi specificat numele de utilizator la efectuarea tranzacției sau l-ai notat greșit

✓  să nu fi notat corect contul Superbet Interactive (Romania) Limited.

Pentru a efectua verificările necesare, trebuie să trimiți o solicitare la suport@superbet.ro de pe adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului, în care să menționezi:

  • numele de utilizator
  • o dovadă a tranzacției: extras de cont sau chitanța primită de la bancă.

Dacă în urma verificărilor toate datele sunt corecte, suma depusă va apărea imediat în balanța contului tău.

Totodată te rugăm să ai în vedere faptul că timpul de procesare al tranzacțiilor interbancare poate fi diferit în funcție de banca cu care lucrezi sau în perioadele de sărbători naționale precum și zile nelucratoare. Momentul procesării poate dura de la câteva ore până la câteva zile.

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:

Înregistrează-te!

Comentarii

0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.