Activarea autentificării în doi pași (2FA) pentru retrageri

user avatar

Pentru a adăuga un nivel suplimentar de securitate la retragerile din contul tău, poți activa autentificarea în doi pași (2FA) prin e-mail. 

:information_source: De ce este necesar 2FA prin e-mail pentru retragere?

Activarea autentificării în doi pași (2FA) prin e-mail pentru retrageri adaugă un nivel suplimentar de protecție contului tău. Această măsură de securitate ajută la prevenirea accesului neautorizat și la protejarea fondurilor tale, chiar și în cazul în care cineva îți află parola. Prin solicitarea unui cod unic trimis pe e-mail la fiecare retragere, ne asigurăm că doar tu poți autoriza tranzacțiile din contul tău.

Urmează pașii de mai jos pentru a activa această funcționalitate:

✅ Pași pentru activare:

  1. Autentifică-te în contul tău Superbet
    Accesează Superbet și loghează-te cu datele tale de utilizator.
  2. Accesează "Setări" - „Securitatea contului”
    Navighează în meniul contului tău - Setări,  și selectează opțiunea "Securitatea contului".
     
  3. Selectează opțiunea „Retragere”
    În cadrul secțiunii de securitate, dă click pe opțiunea "Retragere".
     

    2FA retragere.png
  4. Activează autentificarea în 2 pași (E-mail)
    Bifează opțiunea Autentificare în 2 pași (E-mail).

    retragere cu autentificare in doi pasi.png
  5. Introdu codul primit pe e-mail
    Se va deschide un pop-up în care trebuie să introduci codul de verificare primit pe adresa ta de e-mail.
    ⚠️ Codul este valabil timp de 5 minute.

    cod 2FA retragere.png
  6. Apasă pe „Verifică”
    După ce ai introdus codul primit pe e-mail, apasă butonul "Verifică" pentru a finaliza activarea.
  7. Confirmare activare
    Vei vedea un mesaj de confirmare care îți spune că retragerile din cont sunt acum protejate.

arrow_forward Ce să faci dacă nu primești codul pe e-mail?

Dacă nu ai primit codul:

  1. Verifică folderul de spam sau junk.
  2. Asigură-te că ai scris corect adresa de e-mail.
  3. Verifică conexiunea la internet.
  4. Încearcă să retrimiți codul.

    Dacă tot nu primești codul sau apare eroare după ce îl introduci, te rog să ne trimiți email cu o captură de ecran în care apare eroare respectivă și datele device-ului (versiunea aplicației și modelul).

     

arrow_forward Ce să fac dacă mi-am pierdut accesul la e-mail?

Dacă nu ai acces la e-mailul asociat contului, te rugăm să contactezi echipa de suport.

arrow_forward Ce se întâmplă dacă nu introduc codul în 5 minute?


Codul de verificare expiră după 5 minute. Dacă nu ai reușit să-l introduci la timp, poți relua procesul pentru a primi un cod nou.

arrow_forward  Pot folosi altă metodă de 2FA pentru retrage în afară de e-mail?


Momentan, autentificarea pentru retrageri este disponibilă doar prin e-mail. 

 

arrow_forward  Pot dezactiva 2FA pentru retrageri după ce am activat-o?


Da, poți dezactiva 2FA din aceeași secțiune "Setări"→  „Securitatea contului” → „Retragere”

✅ Pași pentru dezactivare:

  1. Autentifică-te în contul tău.
  2. Accesează secțiunea Setări → Securitatea contului.
  3. Selectează Retragere.
  4. Debifează opțiunea Autentificare în 2 pași (E-mail).
  5. Se va deschide un pop-up în care trebuie să introduci un cod de verificare primit pe e-mail.
    ⚠️ Codul este valabil timp de 5 minute.
  6. După ce introduci codul și apeși pe Verifică, 2FA va fi dezactivat pentru retrageri.

Totuși, îți recomandăm să o menții activă pentru siguranța contului tău.

 

bulbAflă mai multe despre:                                                                                                 

point_right Care sunt metodele de retragere

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:

Înregistrează-te!

A fost util acest articol?

1 din 1 au considerat acest conținut util