Ai efectuat o depunere și banii nu se regăsesc în balanța contului de jucător?
Află posibilele motive și ce ai de făcut:
Depunere prin card bancar
În cazul unei depuneri efectuate prin card bancar, te rugăm să ții cont că:
- Banca rezervă suma plătită (cu cardul) pe contul tău bancar până când se transmite mai departe către conturile procesatorului de plăți; această regulă este implementată de către sistemul bancar și este general valabilă indiferent de natura tranzacțiilor efectuate cu cardul bancar (ex. plata la POS sau plata online).
- Dacă suma pe care ai încercat să o depui se regăsește în contul tău de jucător cu statusul "în așteptare", te rugăm să aștepti că tranzacția să primească un status, deoarece poate dura până la maxim 48h acest proces. Dacă nu primește status în 48h, aceasta va fi anulată automat și o vei regăsi în secțiunea "Istoric tranzacții" cu status "anulat".
- Dacă suma pe care ai încercat să o depui se regăsește în contul tău bancar cu statusul "în așteptare", te rugăm să contactezi banca emitentă a cardului pentru mai multe informații.
- În cazul în care ai efectuat o depunere online și banii nu se regăsesc în contul de jucător, iar suma depusă figurează ca plătită și nu se regăsește cu status rezervată/blocată în contul bancar), te rugăm să ne scrii la adresa de
și să ne trimiți dovada tranzacției efectuate. Toate acestea apar din cauze sau situații ce implică procesatorii de plăti, respectiv sistemul bancar (și/sau APM - alternative payment methods).
În aceste cazuri, dacă trec mai mult de 3 zile și banii nu s-au întors în contul tău bancar, îți recomandăm să contactezi banca (aceste situații nu sunt în controlul nostru).
De asemenea, te rugăm să te asiguri că:
- ai fonduri suficiente în cont pentru a efectua această tranzacție
- datele inscripționate pe card au fost introduse corect în câmpurile corespunzătoare si ai cardul activat pentru utilizare online.
- ai încheiat procesul de verificare pentru validarea metodelor de plată folosite; dacă încă nu știi care sunt metodele de plată disponibile, te invităm să accesezi articolul dedicat în totalitate acestui subiect.
- ai ales metoda de plată corectă (din meniul contului tău de jucător, alege opțiunea "Depunere", apoi selectează "Online")
- nu ai limită setată pe cont sau pe card
- încerci să depui utilizând un card ce este emis în România
Depunere prin Transfer bancar 
Ai depus în contul tău de jucător prin transfer bancar însă suma transferată nu se regăsește în balanța reală?
Motivele pot fi:
- nu ai specificat numele de utilizator la efectuarea tranzacției sau l-ai notat greșit;
Numele de utilizator trebuie specificat la descrierea plății/detaliile plății.
- nu ai introdus contul Superbet Interactive Limited corect;
Contul Superbet Interactive Limited este: RO08RZBR0000060021591091
Totodată, te rugăm să ai în vedere faptul că timpul de procesare al tranzacțiilor interbancare poate fi diferit în funcție de banca cu care lucrezi sau în perioadele de sărbători naționale precum și zile nelucrătoare. Momentul procesării poate dura de la câteva ore până la câteva zile.
Depunere prin Paysafcard 
În cazul în care tranzacția a fost procesată în contul tău de Paysafecard dar suma nu apare în contul tău Superbet, te rugăm să trimiți un e-mail la adresa care să contină:
numele de utilizator
dovada tranzacției care se regăseste în istoricul contului tău de Paysafecard
Vom verifica informațiile primite și vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp posibil.
În alte cazuri există posibilitatea ca tranzacția să apară în așteptare în contul Superbet dar să nu fi fost procesată și în contul de Paysafecard, fapt ce înseamnă nefinalizarea pașilor de efectuare a depunerii.
De asemenea, verifică dacă ai suficiente fonduri pentru a plăti suma de plată.
Depunere în agenție 
Este obligatoriu ca înainte de a depune, să te asiguri că îți cunosti numele te utilizator (username-ul) și că îl furnizezi operatorului, în mod corect.
Te rugăm să verifici chitanța primită la efectuarea depunerii și în cazul în care observi că s-a produs o greseală, te rugăm să te întorci în agenția în care ai depus cât de curând posibil și să prezinți operatorului chitanța.
Dacă nu mai știi username-ul (numele de utilizator), îl poți afla, resetându-ți parola. În mesajul pe care îl vei primi, vei regăsi atât numele de utilizator (partea dreapta-sus a paginii) cât și un link de resetare parolă.
Află mai multe
Află De ce nu poți depune prin card bancar
Află de ce Suma depusă prin Paysafecard nu se regăsește în contul tău
Află De ce nu poți depune în agenție
Află De ce suma depusă prin Transfer bancar nu se regăsește în contul tău
Află Cum resetezi parola
Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:
Înregistrează-te!