Ai depus în cont și acum vrei să-ți validezi metodele de plată, însă nu știi ce documente să trimiți? Vezi acest articol
Documentele pe care trebuie să le trimiți pentru validare în funcție de metoda de plată înregistrată sunt :
Card bancar
Dacă ai depus de pe un card bancar în contul de jucător este necesar să trimiți următoarele documente:
- Poză cu fața cardului/cardurilor în care să fie vizibile următoarele informații: minim primele 6 și ultimele 4 cifre din numărul cardului; numele titularului de card și data expirării;
Vezi exemplul următor
- Poza cu actul de identitate al titularului de card;
- Un extras de cont care să conțina o tranzactie efectuată cu cardul respectiv către Superbet.
Toate aceste documente le poți trimite astfel: apasă pe numele tău de utilizator din dreapta sus a site-ului, secțiunea “Contul meu”, iar apoi selectează din partea stângă a paginii la VERIFICARE IDENTITATE - ÎNCĂRCARE DOCUMENTE SUPLIMENTARE.
În general, validarea documentelor durează cel mult până la 24 de ore. În cazuri excepționale, termenul poate fi extins până la 48 de ore. Imediat ce documentele sunt verificate, o să primești pe adresa de e-mail aferentă contului de jucator o înștiințare în acest sens.
Informații utile poți regăsi și în acest articol: click Aici
Skrill sau Neteller
Dacă ai depus prin aceste metode Skrill sau Neteller este necesar să trimiți următoarele documente:
- o fotografie color a actului de identitate sau a titularului contului (acesta trebuie încadrat în fotografie și să nu fie expirat).
- un print screen din contul de Skrill/Neteller de la secțiunea: Setări-Informații Personale (să se vadă și partea de jos unde apare numărul de telefon).
Vă recomandăm să aveți contul de Skrill verificat/ validat de către furnizorul de servicii.
În general, pentru Paysafecard și Transfer bancar nu este necesară trimiterea unor documente spre validare.
Află mai multe și despre:
Cum verific metodele de plată folosite?