Cum îți poți valida o metodă de plată înregistrată în cont?

user avatar

Ai depus în cont și acum vrei să-ți validezi metodele de plată, însă nu știi ce documente să trimiți? Vezi acest articol :arrow-down:

 

Documentele pe care trebuie să le trimiți pentru validare în funcție de metoda de plată înregistrată sunt :

:white_check_mark: Card bancar

Dacă ai depus de pe un card bancar în contul de jucător este necesar să trimiți următoarele documente:

  • Poză cu fața cardului/cardurilor în care să fie vizibile următoarele informații:  minim primele 6 și ultimele 4 cifre din numărul cardului; numele titularului de card și data expirării;

Vezi exemplul următor :arrow-down:

validare metoda de plată

  • Poza cu actul de identitate al titularului de card;
  • Un extras de cont care să conțina o tranzactie efectuată cu cardul respectiv către Superbet.

Toate aceste documente le poți trimite astfel: apasă pe numele tău de utilizator din dreapta sus a site-ului, secțiunea “Contul meu”, iar apoi selectează din partea stângă a paginii ÎNCĂRCARE DOCUMENTE.

 

:information_source: În general, validarea documentelor durează cel mult până la 24 de ore. În cazuri excepționale, termenul poate fi extins până la 36 sau 72 de ore. Imediat ce documentele sunt verificate, o să primești pe adresa de e-mail aferentă contului de jucator o înștiințare în acest sens.

Informații utile poți regăsi și în acest articol: click :point_right: Aici :point_left:

 

white_check_mark Skrill sau Neteller

Dacă ai depus prin aceste metode Skrill sau Neteller este necesar să trimiți următoarele documente:

  • o fotografie color a actului de identitate sau a titularului contului (acesta trebuie încadrat în fotografie și să nu fie expirat).
  • un print screen din contul de Skrill/Neteller de la secțiunea: Setări-Informații Personale (să se vadă și partea de jos unde apare numărul de telefon).

:information_source: Vă recomandăm să aveți contul de Skrill verificat/ validat de către furnizorul de servicii.

:information_source: În general, pentru Paysafecard și Transfer bancar nu este necesară trimiterea unor documente spre validare.

 

Toate aceste documente le poți trimite astfel: apasă pe numele tău de utilizator din dreapta sus a site-ului, secțiunea “Contul meu”, iar apoi selectează din partea stângă a paginii ÎNCĂRCARE DOCUMENTE.

 

 

bulbAflă mai multe și despre:         

point_right Cum verific metodele de plată folosite?

point_right Verificarea identității (KYC)

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:

Înregistrează-te!

A fost util acest articol?

3 din 10 au considerat acest conținut util