Cardul CLUB Superbet oferă beneficii exclusive tuturor clienților care doresc să devină membri!
Info: Începând cu 26 ianuarie 2023, procesul de verificare a identității, cunoscut ca și proces KYC (Know your customer), devine un pas obligatoriu în Superbet Club. Află mai multe aici.
Cum obțin și cum activez cardul?
Cardul de membru se obține pe loc, în oricare dintre agențiile noastre și îl poți activa urmând câțiva pași simpli:
Solicită cardul la ghișeul agenției tale preferate;
Furnizează operatorului numărul tău de telefon;
Vei primi pe telefon un mesaj text/SMS la care va trebui să răspunzi imediat cu DA, pentru validarea numărului și acceptarea Termenilor și condițiilor. În cazul în care te-ai răzgândit și nu ești de acord, vei răspunde la SMS-ul primit cu NU;
SMS-urile care se trimit pentru cardurile de membru sunt cu tarif normal.
După ce ai răspuns la SMS, furnizează operatorului numele întreg și CNP-ul;
Dacă ai răspuns DA, devenind membru al clubului Superbet, primești un nou SMS la care te rugăm să răspunzi cu START, pentru a fi la curent cu cele mai noi promoții și a participa la toate campaniile, concursurile, ofertele speciale. Poți oricând să anulezi primirea promoțiilor și ofertelor, trimițând STOP la același număr.
După validarea datelor, operatorul nostru îți va înmâna cardul unic de membru, pe care poți începe să îl utilizezi imediat.
Prin cardul de membru Superbet poți fi la curent cu toate noutățile Superbet și poți beneficia și de anumite promoții.
Poți folosi cardul pentru plata câștigurilor mai mari de 50 de lei pentru biletele pre-meci (loto și sport) fără a mai fi nevoie să prezinți buletinul de fiecare dată.
*Aceste carduri NU pot fi alimentate și nu au valoare financiară. Nu se poate plăti cu el și nu poți primi bani(câștiguri) pe el!

Dacă ți-ai schimbat numărul de telefon sau numele, după ce ai solicitat un card de membru Superbet:
Vino în oricare dintre agențiile noastre și la ghișeu îi poți cere operatorului actualizarea datelor tale:
- Înmânează-i operatorului cardul tău de membru;
- Furnizează noile date – Număr de telefon/ Nume;
- În cazul în care ai cerut actualizarea numărului de telefon, răspunde la SMS-ul primit cu DA, pentru validare (sau NU în cazul în care te-ai răzgândit).
sau
Intră în Superclub și accesează secțiunea "Profil". Aici ai posibilitatea de a edita atât numărul de telefon, cât și adresa de mail.
Înlocuirea cardului de membru:
Ți-ai pierdut cardul de membru sau s-a deteriorat și nu mai poate fi utilizat? Îl poți schimba la ghișeul oricărei agenții Superbet, oricând și în cel mai scurt timp:
Solicită la ghișeul agenției tale preferate înlocuirea cardului de membru;
Prezintă BI/CI pentru identificare;
Operatorul nostru va anula vechiul card după verificarea datelor și îți va înmâna unul nou, pe care poți începe imediat să îl utilizezi;
În cazul în care cineva ți-a găsit cardul de membru pierdut și l-a adus într-o agenție Superbet, primești imediat un SMS prin care ești informat că din motive de siguranță cardul tău a fost anulat, dar ești așteptat oricând și în oricare dintre agențiile noastre, pentru ridicarea unui nou card.

Dacă nu îți mai dorești să faci parte din Clubul Superbet, poți să soliciți anularea cardului de membru în oricare dintre agențiile noastre, astfel:
Solicită la ghișeul agenției tale preferate anularea cardului de membru;
Prezintă BI/CI pentru identificare;
Răspunde DA la SMS-ul pentru anulare pe care îl primești imediat ce ai fost identificat;
În momentul în care cardul tău este anulat, primești un nou SMS care confirmă anularea și îi poți înmâna operatorului cardul de membru.
Află despre oferta noastră Primești un pariu gratuit în agenția ta preferată
Află și despre Terminalele de pariuri Superbet