De ce nu pot să depun prin card bancar?

user avatar

face_with_monocle Descoperă care sunt motivele pentru care nu poți depune prin card bancar si urmărește toate recomandările noastre!

  • cardul este expirat: te rugăm să ai în vedere că depunerea nu poate fi procesată dacă perioada de validitate a cardului este depășită. În cazul acesta, te rugăm să încerci cu un alt card valid sau să folosești o altă metodă de plată disponibilă:

metode de plata Superbet

  • nu ai fonduri suficiente în cont pentru a efectua această tranzacție;

  • datele inscripționate pe card NU au fost introduse corect în câmpurile corespunzătoare sau nu ai cardul activat pentru utilizare online. În acest caz, acesta nu va fi acceptat și este necesar să contactezi banca emitentă a cardului pentru a solicita activarea acestui serviciu;

  • eroare din partea băncii emitente. În acest caz, este necesar să contactezi banca pentru a afla motivele pentru care nu poți finaliza tranzacția;

  • nu ai încheiat procesul de verificare pentru validarea metodelor de plată folosite; dacă încă nu știi care sunt metodele de plată disponibile, te invităm să accesezi articolul dedicat în totalitate acestui subiect.
  • nu ai ales metoda de plată corectă. Din meniul contului tău de jucător, alege opțiunea "Retragere", apoi selectează "Online";

  • ai limită setată pe cont sau pe card;

  • încerci să depui utilizând un card ce nu este emis în România.


:exclamation:Te rugăm să ai în vedere că sistemul nu îți permite să ai mai mult de 5 încercări eșuate de a depune într-o perioadă de 2h.

:bulb: Pentru unele carduri ți se va cere să confirmi tranzacția printr-o parolă suplimentară (3D Secure code). Este foarte important să treci informațiile corecte pentru a evita problemele la efectuarea depunerii. De obicei, acest cod îl primești prin Sms și trebuie să îl introduci în căsuța de "Parola 3D Secure" care îți apare.

:exclamation: Dacă întâmpini probleme legate de confirmarea tranzacției, te rugăm să iei legătura cu banca pentru a-ți putea actualiza datele și asigură-te că numărul de telefon furnizat la banca este cel corect și valid.

Parola 3D Secure

:mega: Dacă ai respectat întocmai instrucțiunile menționate anterior și depunerea nu este procesată, te rugăm să contactezi Echipa Suport Clienți.

 

:bulb: Află mai multe:                                                                                                     

:point_right: Află despre Depunere prin Card bancar                                               

:point_right: Află Cum faci o depunere

:point_right:Află și despre Problemele la efectuarea depunerii

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:

Înregistrează-te!

A fost util acest articol?

24 din 68 au considerat acest conținut util