Suma depusă prin Paysafecard nu se regăsește în balanța contului meu

Avatar
by Superbet
Urmăriți

Instalează SuperAplicațiile noastre!

 

 În cazul în care tranzacția a fost procesată în contul tău de Paysafecard dar suma nu apare în contul tău Superbet, te rugăm să trimiți un e-mail la adresa suport@superbet.ro, care să contină:

✓ numele de utilizator
✓ dovada tranzacției care se regăseste în istoricul contului tău de Paysafecard

Vom verifica informațiile primite și vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp posibil.


În alte cazuri există posbilitatea ca tranzacția să apară în așteptare în contul Superbet dar să nu fi fost procesată și în contul de Paysafecard fapt ce înseamnă nefinalizarea pașilor de efectuare a depunerii. Așadar, te rugăm să intri din nou în contul tău Paysafecard și să te asiguri că ai finalizat tranzacția cu succes.

 

💡 Află mai multe                                                                                                    

👉 Află despre Depunere prin Paysafecard                                               

👉 Află și despre Cum fac o depunere?

      

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:

Înregistrează-te!

 

Comentarii

0 comentarii
Articolul este închis pentru comentarii.