Dacă ai avut cont la Superbet și ți-a fost închis, motivele pot fi următoarele:
✓ nu ai activitate pe cont timp de 12 luni
✓ contul a fost închis la solicitarea ta
✓ nu ai trimis actul de identitate timp de 30 zile de la prima depunere
✓ ți-a expirat actul de identitate și nu ai revenit cu o poză a noului document valid
Pentru reactivarea contului, urmează instrucțiunile de mai jos, în funcție de situație:
Cont autoexclus - (Fie că ai contul închis la solicitarea ta prin Auto-excludere / Închidere cont) este necesar să trimiți mail către , de pe adresa de mail asociată contului de jucător, după expirarea perioadei de închidere, în care ceri redeschiderea contului.
Nu ai trimis actul de identitate în termen de 30 de zile de la prima depunere - trimiți mail către , de pe adresa de mail asociată contului de jucător, în care ceri redeschiderea contului. Nu uita să atașezi și o poză color a actului de identitate, în care toate colturile să fie vizibile (trebuie să fie în termen de valabilitate)
Ți-a expirat actul de identitate - trimiți mail către , de pe adresa de mail asociată contului de jucător, în care ceri redeschiderea contului. Nu uita să atașezi și o poză color a actului de identitate, în care toate colturile să fie vizibile (trebuie să fie în termen de valabilitate)
Cont inactiv (nu ai avut activitate pe cont în ultimele 12 luni) - trimiți mail către , de pe adresa de mail asociată contului de jucător, în care ceri redeschiderea contului.
Totuși, nu îți mai poți reactiva contul dacă:
✓ Te-ai autoexclus și perioada de excludere este încă în curs de desfășurare.
✓ Contul a fost închis la solicitarea autorităților sau pentru încălcarea Termenilor și Condițiilor.
Află mai multe
Află ce trebuie să faci în cazul în care nu ai primit link-ul de activare, în articolul Nu am reușit să îmi activez contul