Suma depusă prin Transfer Bancar nu se regăsește în balanța contului meu

user avatar

warningAi depus în contul tău de jucător prin transfer bancar însă suma transferată nu se regăsește în balanța reală?

Motivele pot fi:

  • nu ai specificat numele de utilizator la efectuarea tranzacției sau l-ai notat greșit;

exclamation Numele de utilizator trebuie specificat la descrierea plății/detaliile plății. 

  • nu ai introdus contul MJP Interactive Limited corect;

exclamation Contul MJP Interactive Limited este: RO56RZBR0000060025959883

 

Pentru a efectua verificările necesare, trebuie să trimiți o solicitare la Screenshot 2023-11-28 at 14.48.33.png de pe adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului, în care să menționezi:

  •  numele de utilizator;
  •  o dovadă a tranzacției: extras de cont sau chitanța primită de la bancă.

Dacă în urma verificărilor toate datele sunt corecte, suma depusă va apărea imediat în balanța contului tău.

Totodată, te rugăm să ai în vedere faptul că timpul de procesare al tranzacțiilor interbancare poate fi diferit în funcție de banca cu care lucrezi sau în perioadele de sărbători naționale precum și zile nelucrătoare. Momentul procesării poate dura de la câteva ore până la câteva zile.

:bulb: Află mai multe:                                                                                                     

:point_right: Află despre Depunere prin Transfer bancar                                             

:point_right: Află și despre Cum fac o depunere?

 

Dacă nu ești clientul nostru, înregistrează-te acum și profită de Bonusurile de bun venit:

Înregistrează-te!

A fost util acest articol?

39 din 90 au considerat acest conținut util